Alkmaar, 27 september. Bij het bereiden van wat eten in de schuur van een huis in de Prinses Mariannestraat is het vanavond helemaal mis gegaan. Om nog onduidelijke reden ontstond er brand en het vuur greep snel om zich heen. In de schuur stonden bovendien vier gasflessen waarvan bij één fles de afsluiter al was gesprongen. De andere drie flessen die werden gebruikt bij het bereiden van het eten stonden te sissen. Toen de brandweer aankwam stond de schuur al in lichterlaaie en het is dan ook aan de inzet van de brandweer te danken dat de schade beperkt is gebleven tot het afbranden van het schuurtje. Onderstaande foto's zijn gemaakt door Hans Vrenegoor (DNP.NU)

foto: Hans Vrenegoor (DNP.NU)

foto: Hans Vrenegoor (DNP.NU)

 

Pin It