In vijf Alkmaarse vestigingen van Albert Heijn zal  vanaf 4 december tot en met 16 december een sociaal experiment plaatsvinden. De deelnemende filialen zijn die in Overdie, op de Wendelaarstraat, in De Mare, in De Hoef en in de Noorderarcade.

Concreet zal er elke dag een experiment plaatsvinden genaamd “Connectie creeërt affectie”. Het gaat om het verbinden van mensen in een ruimte die niet voor de hand ligt. Albert Heijn zal in samenwerking met de MindsetBroers actief aan het werk gaan om meer verbinding te leggen met klanten om de winkelbeleving nog aangenamer te maken en de klanten meer betrokken te maken bij de winkel.

Er zal vanuit het personeel pro-actief contact worden gezocht met klanten die aangeven dit graag te willen. Om dit te communiceren zullen er “badges” voorhanden zijn die klanten, vrijblijvend, kunnen opspelden gedurende hun bezoek aan de supermarkt. Hiermee geven zij aan open te staan voor verbinding. Albert Heijn hoopt dat dit experiment meer bewustzijn en plezier zal opleveren tijdens het bezoek aan de winkel. (Foto: facebook Mindsetbroers)
Pin It
Bekeken: 2150x