Op de bovenverdieping werd een brandlucht geroken en toen er poolshoogte werd genomen bleken de hal en de trap naar beneden al flink vol te staan met rook. "Dat was wel even schrikken, het sloeg meteen op mijn keel", zo laat een getuige weten. "Gelukkig kon ik mijn collega waarschuwen want die had nog niets in de gaten.

Op de begane grond van het pand op de hoek van de Bestevaerstraat bleek donderdagmiddag brand te zijn ontstaan in een elektrisch apparaat. Omdat daar niemand aanwezig was kon het vuur zich in eerste instantie ongestoord uitbreiden. Toen het door de rookontwikkeling wel werd opgemerkt, werd ook meteen actie ondernomen en 112 gebeld. (tekst loopt door onder de foto)

De hulpverleners zijn bezig met de afhandeling van het incident. In het midden van de foto de 'boosdoeners'. (foto: Streekstad Centraal)


Toen de brandweer ter plaatse kwam waren de vlammen al geblust. Wel stond het hele pand vol met rook. Brandweermensen hebben de getroffen voorwerpen naar buiten gehaald en een ventilator geplaatst. Hoewel de fysieke schade door het vuur lijkt mee te vallen is de schade door rookontwikkeling aanzienlijk. Een ambulance kwam ter plaatse om iemand te controleren die rook heeft ingeademd.
Pin It
Bekeken: 1430x
http://perizinan.bulelengkab.go.id/products/rahasia-slot-mahjong/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/maxwin-pg-soft/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/mahjong-gampang-menang/ https://jdih.depok.go.id/mahjong-gacor-pg-soft/ https://jdih.depok.go.id/sdemo-gacor/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/