TAQA Theater De Vest is met haar campagne ‘Vers van De Vest’ genomineerd voor de prestigieuze Cultuurmarketing Award. Deze awards zijn een beloning voor creatieve, effectieve en inspirerende marketingcases in de cultuursector. De vakjury nomineerde uit 57 landelijke inzendingen elf marketingcases in twee categorieën. Naast De Vest zijn onder andere het Fries Museum, het Luxor Theater en Naturalis genomineerd. Op 15 juni mogen de genomineerde organisaties hun case presenteren in de feestelijke, grote finale. 

De serie ‘Vers van De Vest’ omvat 24 avontuurlijke en uitdagende voorstellingen en concerten in de Kleine Zaal, Grote Zaal en de Grote Kerk Alkmaar. Voor slechts €45 kun je vijf voorstellingen bijwonen en voor €80 zelfs tien voorstellingen.  Dit inclusief drankje en garderobe. De serie bleek vorig seizoen al een groot succes.

De twee vakjury’s oordeelden op basis van creativiteit, effectiviteit, innovatie en voorbeeldfunctie. Naast Theater de Vest zijn ook genomineerd: het Fries Museum, Luxor Theater, Museum Boijmans Van Beuningen, Naturalis, PS|theater, Rotterdam Philharmonisch Orkest, St. ARTmatch,, Tivoli Vredenburg en het Van Gogh Museum. Meer informatie over de Cultuurmarketing Award is te vinden op cultuurmarketing.nl.

Pin It
Bekeken: 3625x
https://ee.itk.ac.id/data/