Vanf 1 juni prijkt een nieuwe sponsornaam op de shirts van Heren 1 , Heren 2 en Dames 1 van Kolping Boys: Albert Heijn Oudorp. Het nieuwe winkelcentrum aan het Oudorperplein verbind zich de komende vijf seizoenen aan de club.

‘We zijn verheugd op deze manier een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren aan de sportactiviteiten in Oudorp’, aldus Robin de Goede, eigenaar van Albert Heijn Oudorp. ‘Bovendien voegen we ons graag bij de groeiende netwerkvereniging van Kolping Boys. De sponsorcommissie van deze club doet er alles aan om de contacten tussen Alkmaarse ondernemers te optimaliseren en daar zijn ook wij heel blij mee.’

het winkelcentrum is de thuisbasis van Etos, Gall & Gall, Bloemgoed, de Nootzaak, Kwalitaria, bakkerij Jos Rood en Albert Heijn. ‘We voelen ons betrokken bij deze club’, vervolgt De Goede. ‘Mede doordat een groot deel van onze collega’s voetbalt bij Kolping Boys. En sponsoring is daarnaast natuurlijk een goede manier om ons winkelcentrum onder de aandacht te brengen.’

‘We zijn enorm blij met deze nieuwe sponsorovereenkomst’, aldus Ab Groot, voorzitter van Kolping Boys. ‘We zijn dit seizoen gestart met het Kolping Boys Netwerk en dat werpt voor zowel onze club als de sponsoren zijn vruchten af. Het netwerk is in het leven geroepen om regionale ondernemers te verbinden en we zijn verguld met het toetreden van de ondernemers van winkelcentrum Oudorp.’
Pin It
Bekeken: 3497x
https://ee.itk.ac.id/data/