Alkmaar Centraal


Bewoners van een woning in de Bannewaard werden in de nacht van woensdag op donderdag opgeschrikt door een brand in de keuken. Vermoedelijk was de brand ontstaan door kortsluiting in de vaatwasser.

De brandweermannen waren snel ter plaatse en hebben de brand vlot kunnen blussen. Ambulancemedewerkers waren ook naar de Bannewaard gekomen om de bewoners na te kijken op mogelijk geïnhaleerde rook. Voor zover bekend hoefde er niemand mee naar het ziekenhuis.

SFbBox by casino froutakia

Meer weten over adverteren op Alkmaar Centraal? Bel 072 844 98 48 of mail ons: info@alkmaarcentraal.nl