Diverse Alkmaarse politieke partijen hebben klachten binnengekregen over het digitale systeem van ParkeerService. Op sociale media wordt er ook op los gediscussieerd. De nieuwe website ParkStart is gebruiksonvriendelijk, er zitten meerdere fouten in waardoor gebruikers vastlopen en soms loopt de pagina zelf vast. Het duurt echter naar verwachting nog tot eind januari voordat de problemen verholpen zullen zijn, liet verantwoordelijk wethouder Elly Konijn dinsdagavond weten tijdens de vergadering van de Commissie Ruimte.

De klachten zijn divers. Zo konden inwoners bezoekers niet meer aanmelden, werden vergunningen niet weergegeven, lukte opwaardering van saldo niet omdat het systeem geen vergunningen herkende waarbij dat nodig was, en leek bestaand saldo 'in rook op te zijn gegaan'. Of het systeem vraagt per mail om de applicatie te activeren, maar er is nog button of app voor.

Ook de klantenservice van Parkeerservice moet het ontgelden. Mensen konden deze telefonisch niet bereiken en op mail werd niet gereageerd. Bovendien laat de service voor mensen die (nog) niet met het digitale systeem om kunnen gaan te wensen over.
Pin It
Bekeken: 6238x
http://perizinan.bulelengkab.go.id/products/rahasia-slot-mahjong/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/maxwin-pg-soft/ https://e-starlitbang.tapinkab.go.id/mahjong-gampang-menang/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/